Website-Leads bezoekersrapport
Stap 2: U ontvangt een bezoekersrapport
Wanneer een relevante bezoeker uw website bezoekt, maakt Website-Leads hiervan een bezoekersrapport.
In dit Website-Leads bezoekersrapport leveren wij de volgende gegevens:
- bedrijfsnaam
- contactpersoon
- adres
- vestigingsplaats
- overige handelsnamen
- branche-omschrijving
- bedrijfskenmerken
- website
- e-mailadres
- telefoonnummer(s)
- social media bedrijfsprofielen
- bezochte websitepagina’s
- duur van websitebezoek
Bron van het bezoek
Website-Leads geeft aan waar de bezoeker vandaan is gekomen. Dit kan bijvoorbeeld zijn vanuit Google, uw social media pagina of een site waarop u adverteert.
Komt er een lead binnen vanuit uw
e-mailcampagne?
Komt er een lead binnen vanuit een klik in een e-mail, dan verstuurt Website-Leads zelfs de contactpersoonsgegevens mee in het bezoekersrapport! Leads die binnenkomen vanuit uw e-mailcampagne ontvangt u onbeperkt zonder extra kosten (hier zit geen limiet aan).
Komt er een lead binnen vanuit een klik in een e-mail, dan verstuurt Website-Leads zelfs de contactpersoonsgegevens mee in het bezoekersrapport! Leads die binnenkomen vanuit uw e-mailcampagne ontvangt u onbeperkt zonder extra kosten (hier zit geen limiet aan).
Eenvoudig online leads genereren en opvolgen
Na het bezoek ontvangt u een rapport per e-mail en in uw eigen Mijn DATA-collectief account. U kunt uw warme leads dus direct opvolgen en potentiele klanten benaderen met een passend aanbod.
Alleen leads ontvangen die voor u interessant zijn
Wat is voor u een relevante bezoeker? En wat is een interessante lead voor u? Dit wordt vooraf bepaald met behulp van op maat-gemaakte filterinstellingen voor uw website. Zo ontvangt u alleen leads die voor u interessant zijn. Het aantal leads is maandelijks aan te passen.